Wymiana, zwroty i reklamacje

 

ZWROT LUB WYMIANA ZA DARMO PRZEZ PACZKOMAT

  • wypełnij formularz wymiany/zwrotu, który został załączony do paczki
  • zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wcześniej wypełniony formularz
  • wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/AKARDO i podaj swoje dane
  • dostaniesz kod nadania na e-mail i sms
  • nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod
  • po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę

 

 jak odebrać paczkę z paczkomatu

 

WYMIANA TOWARU

W przypadku wymiany na inny rozmiar lub kolor można wypełnić formularz i odesłać do nas produkt.

W przypadku wymiany na inny model bardzo prosimy o złożenie nowego zamówienia w celach rezerwacji produktu.
W uwagach takiego zamówienia proszę wpisać słowo "wymiana" oraz podać numer zamówienia, z którego produkty będą odesłane.
Zamówienie to nie musi być opłacone, chyba że wynika to z różnicy w cenach.

Produkty zwracane należy odesłać na nasz adres:

AKARDO.pl
Klecza Dolna 77a
34-124 Klecza Dolna

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
  • wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:

    Formularz PDF | Formularz DOC
Po otrzymaniu przesyłki w ciągu 14 dni na nasz koszt wyślemy pożądany produkt. 
 
ZWROT TOWARU

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu W KAŻDEJ CHWILI MOŻESZ ZWRÓCIĆ zakupiony produkt bez podania przyczyny! Po prostu odeślij go do nas na adres:

AKARDO.pl
Klecza Dolna 77a
34-124 Klecza Dolna

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
  • wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:

    Formularz PDF | Formularz DOC
Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.
Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym maksymalnie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
 
REKLAMACJE

Wszystkie oferowane przez AKARDO.pl produkty są nowe i nie używane. Objęte są również dwuletnią gwarancją (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej). 

Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:

AKARDO.pl
Klecza Dolna 77a
34-124 Klecza Dolna

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
  • wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania poniżej:

    Formularz PDF | Formularz DOC
W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. 

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.