

Wymiana, zwroty i reklamacje
ZWROT LUB WYMIANA ZA DARMO PRZEZ PACZKOMAT
- wypełnij formularz wymiany/zwrotu, który został załączony do paczki
- zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wcześniej wypełniony formularz
- wejdź na stronę http://szybkiezwroty.pl/AKARDO i podaj swoje dane
- dostaniesz kod nadania na e-mail i sms
- nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod
- po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę
WYMIANA TOWARU
W przypadku wymiany na inny rozmiar lub kolor wystarczy wypełnić formularz i odesłać do nas produkt.
W przypadku wymiany na inny model bardzo prosimy o złożenie nowego zamówienia w celach rezerwacji produktu.
W uwagach takiego zamówienia proszę wpisać słowo "wymiana" oraz podać numer zamówienia, z którego produkty będą odesłane. Zamówienie to nie musi być opłacone, chyba że wynika to z różnicy w cenach.
Produkty zwracane należy odesłać na nasz adres:
AKARDO.pl
ul. Dr J. Putka 9
34-100 Wadowice
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero, a oryginał zachować dla siebie.
- wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:
Formularz PDF | Formularz DOC
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu W KAŻDEJ CHWILI MOŻESZ ZWRÓCIĆ zakupiony produkt bez podania przyczyny! Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym.
Paczkę odeślij do nas na adres:
AKARDO.pl
ul. Dr J. Putka 9
34-100 Wadowice
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero, a oryginał zachować dla siebie.
- wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:
Formularz PDF | Formularz DOC
Wszystkie oferowane przez AKARDO.pl produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej).
Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:
AKARDO.pl
ul. Dr J. Putka 9
34-100 Wadowice
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
- wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania poniżej:
Formularz PDF | Formularz DOC
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.