WYPRZEDAŻ LAST MINUTE! DODATKOWE -15% RABATU NA WSZYSTKO Z KODEM: LAST

Zaloguj się Szukaj
0
0,00 zł Twój koszyk

Pracuj z nami

AKARDO to marka, która łączy w sobie pasję do porządnie wykonanych butów oraz poszanowanie do lokalnego rzemiosła. Zebraliśmy wokół siebie społeczność ludzi, którzy tak jak my kochają buty i wspólnie z nami tworzą #AkardowąRodzinę. Mamy ambitne cele na podbój Europy, a nasz zespół to ludzie pełni pasji, którzy nie boją się wyzwań. Dlatego od 8 lat rozwijamy markę, która dostarcza ludziom porządne buty, które nie kosztują fortuny. Teraz, możesz do nas dołączyć!

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Miejsce pracy: Wadowice

Wymiar pracy: 1/2 etatu lub cały etat

Kogo szukamy:

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiadać za sprawne funkcjonowanie biura oraz dopilnuje, żeby wszystkie dokumenty znalazły się we właściwym miejscu i we właściwym czasie. Jeżeli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w księgowości, to będzie Twój atut.

Twoje obowiązki:

  • Zarządzanie sprawnym funkcjonowaniem biura, czyli będziesz dbać o to, aby nikomu nie zabrakło materiałów biurowych, gospodarczych, kawy oraz innych potrzebnych rzeczy;
  • Wprowadzanie faktur do systemu oraz przygotowanie ich dla biura księgowego - każdą fakturę musisz dokładnie sprawdzić i zweryfikować;
  • Wprowadzanie przelewów do banku - będziesz pilnować wydatków: komu, ile i kiedy zapłacić; 
  • Tworzenie umów dla pracowników oraz nadzorowanie terminów badań lekarskich, BHP;
  • Współpraca z działem zakupu oraz zamawianie produktów i materiałów do pakowania przesyłek;
  • Dbanie o porządek w dokumentach firmy oraz ich archiwizacja;
  • Sporadycznie przyjmujemy gości - jednym z Twoich zadań będzie sprawienie aby czuli się u nas dobrze;
  • Jesteśmy Spółką Akcyjną, a w naszą firmę zainwestowało kilkuset indywidualnych inwestorów, z którymi będziesz prowadzić korespondencję oraz przygotowywać dokumenty np. dla Domu Maklerskiego lub KRS;
  • Obsługa głównego maila firmy oraz inne prace administracyjne; 

Czego szukamy:

  • Zdolności organizacyjnych
    potrzebujemy osoby, która umie zarządzać swoim czasem, jest terminowa, dokładna, potrafi utrzymywać porządek w miejscu pracy, potrafi wyznaczać i przestrzegać priorytetów oraz ma "oko do szczegółów"; 
  • Kultury osobistej
    pracujemy w zespole i oczekujemy od siebie nawzajem szacunku oraz komunikacji opartej na szczerości;
  • Lojalności
    na tym stanowisku będziesz mieć dostęp do informacji, które nie mogą wyjść poza krąg wąskiego grona osób. Musimy sobie wzajemnie ufać;
  • Zaangażowania
    w AKARDO pracują wyłącznie osoby, które chcą pracować w AKARDO oraz wierzą w misję i wizję firmy. U nas wszystkie osoby w zespole mają wpływ na wzrost i rozwój firmy;
  • Znajomość Excela
    korzystamy z pakietu Google Workspace oraz Excela. Na tym stanowisku będziesz często używać arkuszy kalkulacyjnych, więc ich znajomość będzie dużym atutem;
  • Doświadczenia
    jeżeli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie to spory atut. 

Oferujemy:

  • Możliwość pracy i rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce.
  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami. 
  • Formę współpracy dopasowaną do wspólnych potrzeb.
  • Szacunek, szczerość i dobrą atmosferę w pracy - pomagamy sobie nawzajem i tworzymy #AkardowąRodzinę.
  • Nie podajemy widełek wynagrodzenia - Ty sam wiesz ile chcesz zarabiać, a my jesteśmy w stanie zapłacić Ci tyle ile potrzeba, w zależności od tego w jakim stopniu przyczynisz się do rozwoju AKARDO.

Wyślij razem ze zgłoszeniem:

  • W treści wiadomości podaj 3 powody dlaczego mamy skontaktować się właśnie z Tobą!

Zgłoszenie wraz z CV prosimy przesyłać na praca@akardo.pl, w tytule podając nazwę stanowiska.

Miejsce pracy: Wadowice

Wymiar pracy: cały etat

Kogo szukamy:

Poszukujemy osoby, która wzmocni dział marketingu i będzie odpowiadać za przygotowywanie treści na nasze kanały Social Media, tworzenie newsletterów oraz opisów na stronę internetową, będzie aktywnie wspierać firmę w działaniach Influencer Marketingu oraz brać udział w tworzeniu strategii i realizacji kampanii reklamowych. Jeżeli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, to będzie Twój atut.

Twoje obowiązki:

  • Prowadzenie działań Social Media w serwisach Facebook i Instagram - do Twoich zadań będzie należało przygotowanie kalendarza publikacji wraz ze stworzeniem opisów oraz jego realizacja;
  • Tworzenie i redagowanie treści marketingowych np. newsletterów i opisów na stronę;
  • Pomoc w działaniach z twórcami - zaplanowanie i koordynacja pracy, dopilnowanie realizacji świadczeń oraz przygotowanie raportu z przeprowadzonych działań;
  • Przygotowywanie zdjęć oraz grafik na kanały Social Media we współpracy z fotografami;
  • Pomoc w planowaniu sesji zdjęciowych oraz ich organizacja;
  • Opracowywanie i koordynacja działań marketingowych oraz ścisła współpraca z Marketing Managerem;
  • Śledzenie trendów i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań.

Czego szukamy:

  • Zdolności organizacyjnych
    potrzebujemy osoby, która umie zarządzać swoim czasem, jest terminowa, dokładna, potrafi utrzymywać porządek w miejscu pracy, potrafi wyznaczać i przestrzegać priorytetów oraz ma "oko do szczegółów”;
  • Kultury osobistej
    pracujemy w zespole i oczekujemy od siebie nawzajem szacunku oraz komunikacji opartej na szczerości. Twoje stanowisko będzie wymagać również doskonałych umiejętności komunikacyjnych;
  • Lojalności
    na tym stanowisku będziesz mieć dostęp do informacji, które nie mogą wyjść poza krąg wąskiego grona osób. Musimy sobie wzajemnie ufać;
  • Zaangażowania
    w AKARDO pracują wyłącznie osoby, które chcą pracować w AKARDO oraz wierzą w misję i wizję firmy. U nas wszystkie osoby w zespole mają wpływ na wzrost i rozwój firmy. Wierzymy również, że brak doświadczenia można nadrobić zaangażowaniem i chęcią ciągłej nauki oraz rozwoju;
  • Znajomości branży
    jeżeli śledzisz najnowsze trendy branżowe, znasz narzędzia marketingowe, potrafisz posługiwać się Adobe Photoshop, interesujesz się mediami cyfrowymi to będzie to Twoim dużym atutem;
  • Doświadczenia
    jeżeli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie to spory atut;
  • Lekkiego pióra i wyczucia stylu
    do Twoich zadań będzie należało tworzenie ciekawych i rzeczowych treści oraz umiejętność doboru materiałów marketingowych do prowadzonych działań reklamowych;
  • Znajomości języka obcego
    chcemy rozwinąć naszą firmę o nowe rynki, dlatego znajomość języka angielskiego zarówno w mowie i piśmie na poziomie dobrym będzie bardzo dużym atutem.

Oferujemy:

  • Możliwość pracy i rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce.
  • Pracę w godzinach 8-16 w biurze w Wadowicach.
  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami. 
  • Formę współpracy dopasowaną do wspólnych potrzeb.
  • Szacunek, szczerość i dobrą atmosferę w pracy - pomagamy sobie nawzajem i tworzymy #AkardowąRodzinę.
  • Nie podajemy widełek wynagrodzenia - Ty sam wiesz ile chcesz zarabiać, a my jesteśmy w stanie zapłacić Ci tyle ile potrzeba, w zależności od tego w jakim stopniu przyczynisz się do rozwoju AKARDO.

Wyślij razem ze zgłoszeniem: 

  • W treści wiadomości podaj 3 powody dlaczego mamy skontaktować się właśnie z Tobą!

Zgłoszenie wraz z CV prosimy przesyłać na praca@akardo.pl, w tytule podając nazwę stanowiska.

Miejsce pracy: Wadowice

Wymiar pracy: cały etat

Kogo szukamy:

Poszukujemy osoby, która jest samodzielna, dobrze zorganizowana oraz potrafi robić wiele rzeczy na raz. Jeżeli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, to będzie Twój atut.

Twoje obowiązki:

  • Przygotowanie paczek do wysyłki w taki sposób, aby klient uśmiechnął się na jej widok;
  • Dbałość o to, aby na każdej paczce znalazła się specjalna naklejka oprócz tej kurierskiej;
  • Przyjmowanie i rozładowanie dostaw;
  • Sprawdzanie i przyjmowanie zwrotów od klientów;
  • Wstępne kontrolowanie jakości butów i prawidłowości przychodzących dostaw od szewców;
  • Utrzymywanie porządku na półkach i nadzór nad tym, aby wszystko było na swoim miejscu;
  • Proponowanie rozwiązań, które mogą zoptymalizować pracę na mgazynie;

Czego szukamy:

  • Dokładności
    paczki pakujemy idealnie i sprawdzamy zgodność z zamówieniem
  • Kultury osobistej
    pracujemy w zespole i oczekujemy od siebie nawzajem szacunku oraz komunikacji opartej na szczerości.
  • Lojalności
    na tym stanowisku będziesz mieć dostęp do informacji, które nie mogą wyjść poza krąg wąskiego grona osób. Musimy sobie wzajemnie ufać;
  • Zaangażowania
    w AKARDO pracują wyłącznie osoby, które chcą pracować w AKARDO oraz wierzą w misję i wizję firmy. U nas wszystkie osoby w zespole mają wpływ na wzrost i rozwój firmy. Wierzymy również, że brak doświadczenia można nadrobić zaangażowaniem i chęcią ciągłej nauki oraz rozwoju;

Oferujemy:

  • Możliwość pracy i rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce.
  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami. 
  • Formę współpracy dopasowaną do wspólnych potrzeb.
  • Szacunek, szczerość i dobrą atmosferę w pracy - pomagamy sobie nawzajem i tworzymy #AkardowąRodzinę.
  • Nie podajemy widełek wynagrodzenia - Ty sam wiesz ile chcesz zarabiać, a my jesteśmy w stanie zapłacić Ci tyle ile potrzeba, w zależności od tego w jakim stopniu przyczynisz się do rozwoju AKARDO.

Wyślij razem ze zgłoszeniem: 

  • W treści wiadomości podaj 3 powody dlaczego mamy skontaktować się właśnie z Tobą!

Zgłoszenie wraz z CV prosimy przesyłać na praca@akardo.pl, w tytule podając nazwę stanowiska.

Sklep internetowy Shoper.pl