Często zadawane pytania

Kto tworzy obuwie, które sprzedajecie?
Wszystkie modele obuwia AKARDO są produkowane w kilku zakładach szewskich w okolicy Wadowic. Zakłady te produkują buty wyłącznie dla nas i większość czynności wykonują ręcznie :)

Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki i płatności. W przypadku płatności PayU zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na twój adres e-mail.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?
Nie. Podczas składania zamówienia dajemy możliwość wyboru czy chcemy dokonać rejestracji. Własny profil zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz często dodatkowe rabaty!

Jak szybko wysyłacie towar?
Obuwie z naszego sklepu producenci wykonują na nasze zamówienie. Przy każdym produkcie widnieje informacja o wysyłce i czasie realizacji. 

Czy mogę odebrać produkt osobiście?
Oczywiście. Nie można jednak zapłacić za produkt gotówką. Przed odebraniem zamówienia należy dokonać płatności przelewem lub przez system płatności PayU. 

Nasz adres:
AKARDO.pl
Klecza Dolna 77a
34-124 Klecza Dolna

Czy mogę zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem?
Tak. Numer konta będzie podany przy składaniu zamówienia. Aczkolwiek proponujemy szybkie płatności PAY-u, transakcja przebiega o wiele szybciej.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
W przypadku uszkodzenia paczki należy nie odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli po rozpakowaniu okaże się, że przesyłka jest uszkodzona prosimy o skontaktowanie się z nami. Pomożemy załatwić formalności.

Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Istnieje taka możliwość, dzięki zakładce „uwagi” mogą państwo poinformować nas o konieczności późniejszej wysyłki . Można również skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Informujemy, iż kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia do klienta przed dostarczeniem paczki. Kurierzy jednak praktykują wcześniejsze informowanie o swoim przyjeździe.

Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Konieczna jest faktura, który będzie zawsze dołączana do produktu oraz formularz zwrotu lub wymiany.