Pracuj z nami

AKARDO to marka, która łączy w sobie pasję do porządnie wykonanych butów, torebek, portfeli oraz poszanowanie do lokalnego rzemiosła. Zebraliśmy wokół siebie społeczność ludzi, którzy tak jak my kochają buty oraz inne produkty ze skóry i wspólnie z nami tworzą #AkardowąRodzinę. Od 2023 roku jesteśmy częścią grupy Quiosque. Teraz, możesz do nas dołączyć!

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu i Social Media

Poszukujemy, osoby która będzie odpowiadać za przygotowywanie treści na kanały Social Media naszych sklepów internetowych, tworzenie newsletterów oraz opisów na strony internetowe, będzie aktywnie wspierać firmę w działaniach Influencer Marketingu oraz brać udział w tworzeniu strategii i realizacji kampanii reklamowych. Jeżeli masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, to będzie Twój atut.

Twoje obowiązki:
  • Prowadzenie działań Social Media w serwisach Facebook i Instagram - do Twoich zadań będzie należało przygotowanie kalendarza publikacji wraz ze stworzeniem opisów oraz jego realizacja;
  • Nagrywanie Stories i Rolek na Instagram i Facebook;
  • Tworzenie i redagowanie treści marketingowych np. newsletterów i opisów na stronę;
  • Koordynacja działań z influencerami - zaplanowanie, ustalenie szczegółów i koordynacja pracy, dopilnowanie realizacji świadczeń oraz przygotowanie raportu z przeprowadzonych działań;
  • Przygotowywanie zdjęć, krótkich wideo oraz grafik na kanały Social Media we współpracy z fotografami;
  • Pomoc w planowaniu i realizacji sesji zdjęciowych;
  • Opracowywanie i koordynacja działań marketingowych;
  • Stałe monitorowanie rynku oraz konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce;

Nasze oczekiwania:
  • Zdolności organizacyjnych - potrzebujemy osoby, która umie zarządzać swoim czasem, jest terminowa, dokładna, potrafi utrzymywać porządek w miejscu pracy, potrafi wyznaczać i przestrzegać priorytetów oraz ma "oko do szczegółów”;
  • Lekkiego pióra i wyczucia stylu - do Twoich zadań będzie należało tworzenie ciekawych i rzeczowych treści;
  • Doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z zarządzaniem sklepem online i marketplace (dodatkowy atut);
  • Doświadczenia zawodowego na stanowiskach z branży Modowej (dodatkowy atut);
  • Zaangażowania - w AKARDO pracują wyłącznie osoby, które chcą pracować w AKARDO oraz wierzą w misję i wizję firmy. U nas wszystkie osoby w zespole mają wpływ na wzrost i rozwój firmy. Wierzymy również, że brak doświadczenia można nadrobić zaangażowaniem i chęcią ciągłej nauki oraz rozwoju;
  • Umiejętność pracy przed kamerą (dodatkowy atut)
  • Kreatywność – samodzielne poszukiwanie tematów i przygotowywanie materiałów w social mediach

Oferujemy:
  • Możliwość pracy i rozwoju w rozwijającej się firmie e-commerce;
  • Realny wpływ na rozwój firmy;
  • Formę współpracy dopasowaną do wspólnych potrzeb;
  • Zniżki na noclegi pracownicze oraz na usługi gastronomiczne we wszystkich hotelach sieci FOCUS HOTELS;
  • Zniżki na zakupy w sklepach grupy QUIOSQUE;
  • Szacunek, szczerość i dobrą atmosferę w pracy - pomagamy sobie nawzajem;

CV oraz kilka miłych słów od siebie prosimy przesyłać na praca@akardo.pl . W tytule podaj nazwę stanowiska oraz załącz do wiadomości krótki film nagrany jak na Instagram, np. przedstawiający zalety jakiegoś produktu galanterii, który posiadasz.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania strony (cookies wymagane) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich przechowywanie w pamięci urządzeń zgodnie z ustawieniami przeglądarki.