Regulamin sklepu
I. Założenia ogólne
- Sklep internetowy działający pod adresem www.akardo.pl jest własnością firmy AKARDO S.A. z siedzibą w Bydgoszczy, Pl. Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000825472, REGON: 385384350, NIP: 5512643212, o kapitale zakładowym w wysokości 118 858,40 zł, opłacony w całości.
- Zamówienia można składać przez Internet, mailowo lub telefonicznie.
- Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Towar oferowany w naszym sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się podczas składania zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.
- Jeśli zamówienie z pewnych przyczyn będzie niemożliwe do zrealizowania powiadomimy o tym mailowo lub telefonicznie.
- Złożenie zamówienia oznacza obowiązek zapłaty za nie. Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku „Potwierdź zakup” w Podsumowaniu zamówienia.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza zakupu danymi (imię i nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu) potrzebnymi do prawidłowej realizacji transakcji.
- Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
- Promocje obniżające wartość zamówienia nie łączą się.
- Nasz sklep – AKARDO.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”)
- Zamówienia nieopłacone w ciągu 2 dni zostaną anulowane.
- Rezerwacja stanów magazynowych zakupionych produktów następuje po sfinalizowaniu zamówienia.
- Warunkiem korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
- O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po jego realizacji, klient jest informowany pocztą elektroniczną.
- Wszystkie zdjęcia i opisy znajdujące się w sklepie AKARDO.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich rozpowszechniania, kopiowania, używania w celach handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody sprzedawcy.
II. Terminy realizacji, wysyłka i płatności
- Czas oczekiwania na realizację jest zależny od wybranego modelu i wariantu (rozmiaru) produktu.
- Przy każdym produkcie podany jest czas oczekiwania na wysłanie zamówienia. Jeśli czas oczekiwania okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się mailowo aby potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
- W przypadku zamówienia kilku produktów o różnym czasie realizacji, zamówienie wysyłamy po skompletowaniu całości. Oznacza to, że obowiązuje dłuższy podany termin. Nie wysyłamy częściowo zamówień.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Paczkomatów firmy InPost. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zamówienia po wcześniejszym uregulowaniu płatności.
- Koszty przesyłki określone są na podstronie KOSZTY WYSYŁKI.
- Płatności można dokonać bezpośrednio na rachunek bankowy sklepu, przez system płatniczy paynow lub przy odbiorze przesyłki.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online "Paynow" jest mElements S.A
- Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
- Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą płatniczą wynosi do 2 dni roboczych.
III. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot)
- Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającego ze sklepu internetowego AKARDO.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres korespondencyjny sklepu AKARDO.pl, lub drogą mailową na adres sklep@akardo.pl
Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wzór formularza w wersji elektronicznej dostępny jest do pobrania na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/
Konsument może również skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep AKARDO.pl do pobrania poniżej, oraz dodatkowo załączonego do przesyłki. Nie jest to jednak obowiązkowe.
FORMAT.PDF
Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Warunkiem jest nienaruszony stan towaru, nie wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: AKARDO S.A., ul. Polna 4, 34-100 Wadowice. - Przypadki, w których klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, określa art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. AKARDO może w ramach akcji promocyjnej zaproponować Klientowi odbiór zwracanych Produktów od klienta lub udostępnienie możliwości nadania przesyłki na koszt Sklepu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że klient podał na formularzu zwrotu numer konta i wyraził zgodę na bezpośredni przelew.
IV. Uprawnienia z tytułu rękojmi, reklamacje
- Sklep AKARDO.pl ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.
- Reklamację można złożyć na formularzu, którego wzór w wersji elektronicznej dostępny jest do pobrania na stronie Urzędu Konkurencji i Konsumenta pod adresem: http://www.prawakonsumenta.uokik.org.pl/formularze/
- Kupujący może również skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep AKARDO.pl
FORMAT.PDF | FORMAT.DOC - Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
V. Wykorzystanie kodu -10% przy minimalnym zakupie za 350 zł
- Kod rabatowy wysyłany automatycznie po zapisaniu się do newsletter’a upoważnia do zakupu produktów na AKARDO.pl z rabatem 10% przy dokonaniu zakupów za minimum 350 zł.
- Wartość rabatu rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie produkty w koszyku.
- Rabat jest jednorazowego użytku.
- Kody rabatowe nie sumują się.
- Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
- Kody rabatowe nie są środkami płatniczymi lecz rabatami kwotowymi udzielanymi przez właściciela sklepu AKARDO.pl
- Aby użyć kodu rabatowego należy dodać produkty do koszyku o łącznej wartości powyżej 350 zł, a następnie wpisać kod w oznaczonym polu i go zatwierdzić.
Klienci sklepu AKARDO.pl mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu AKARDO.pl oraz pobrać go i wydrukować. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży towarów następuje poprzez wysłanie na adres e-mail potwierdzenia oraz specyfikacji zamówienia.
Regulamin obowiązuje od 2 lutego 2023 r. Poprzedni regulamin dostępny jest tutaj.