Często zadawane pytania

Wszystkie najważniejsze informacje.

WYSYŁKA

1. Jaki jest koszt dostawy?

Płatne z góry:
odbiór osobisty - 0,00 zł
paczkomat (InPost) - 9,90 zł
kurier (DHL) - 9,90 zł

Płatne przy odbiorze:
paczkomat (InPost) - 13,90 zł
kurier (DHL) - 13,90 zł

Dla zamówień powyżej 300zł wysyłka jest darmowa.

2. Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Tak, wysyłka międzynarodowa dotyczy krajów takich jak: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Szwecja, Włochy. Kurier międzynarodowy do 3,5 kg  to koszt 60 zł, powyżej 3,5  kg - 80 zł

3. Czy mogę wskazać konkretny dzień, w którym oczekuję dostarczenia przesyłki?

Tak, należy wtedy napisać w uwagach podczas składania zamówienia datę kiedy taka przesyłka powinna być dostarczona.

4. W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00. Wszystko zależy od miejsca dostawy oraz samego spedytora. Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę, więc wybierając wysyłkę do Paczkomatu, dostarczoną paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.

5. Czy kurier zadzwoni przed dostarczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią przed dostarczeniem przesyłki, ale nie możemy tego zagwarantować - kurierzy nie mają takiego obowiązku. W przypadku wysyłki do Paczkomatu InPost w momencie umieszczenia przesyłki w Paczkomacie automatycznie wysyłany jest SMS oraz E-mail z kodem odbioru.

6. Co w przypadku uszkodzenia paczki przez kuriera?

W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

7. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?

Kurierzy przyjmują zarówno płatności kartą jak i wpłaty gotówkowe.

8. Jak szybko wysyłacie towar?

Wysyłka jest w ciągu 24 godzin.

9. Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Oczywiście. Nie można jednak zapłacić za produkt gotówką. Przed odebraniem zamówienia należy dokonać płatności przelewem lub przez system płatności PayU. Nasz adres:

AKARDO.pl
ul. Dr J. Putka 9
34-100 Wadowice

10. Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Konieczna jest faktura, która będzie zawsze dołączana do produktu oraz formularz zwrotu.

RABATY

11. W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?

Po wybraniu interesującego produktu należy przejść do koszyka pod produktem znajduje się pole na wpisanie kuponu rabatowego. Po wpisaniu kodu w pole, należy wybrać UŻYJ, wtedy kod zostanie aktywowany.

12. Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?

Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to rabat się nie nalicza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 12 444 69 08 lub +48 33 488 00 99 albo napisz maila na adres: sklep@akardo.pl

13. Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?

Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Zapisując się do Naszego newslettera uzyskujesz dostęp do informacji o aktualnych trendach, nowościach oraz o promocjach dostępnych w naszym sklepie.

14. Czy kody rabatowe łączą się?

Zgodnie z regulaminem kody rabatowe nie łączą się. W okienku do wpisania kodu można użyć tylko jednego. Kod rabatowy obejmuje jednak produkty przecenione – z wyprzedaży.

PŁATNOŚCI

15. Jakie posiadacie formy płatności?

1) Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki lub w Paczkomacie InPost oferującym płatność za pobraniem.
2) Kartą kredytową za pośrednictwem PayU - VISA, MasterCard
3) Szybkim przelewem elektronicznym PayU - lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia
4) Bezpośrednio na nasze konto bankowe:

AKARDO S.A.
ul. Dr J. Putka 9, 34-100 Wadowice
54 1140 1049 0000 3745 2400 1003

mBank S.A.
Kod SWIFT: BREXPLPWXXX
IBAN: PL54 1140 1049 0000 3745 2400 1003

16. Jakie informacje muszę podać w przypadku przelewu tradycyjnego?

W tytule należy wpisać: Imię, Nazwisko i numer zamówienia. Dodatkowo na adres sklep@akardo.pl można przesłać dowód wpłaty. Przyśpieszy to realizację zamówienia.

17. Czy mogę zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem?

Tak. Numer konta będzie podany przy składaniu zamówienia.

18. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Każdy klient ma 2 dni robocze na opłacenie swojego zamówienia.

19. Czy można zamówić produkt niedostępny na stronie akardo.pl?

Możesz napisać do Nas w wiadomości prywatnej, a my zorientujemy się czy dany model będzie jeszcze dostępny.

ZWROTY

20. Czy można produkt wymienić?

Nie, jeżeli produkt, który został zamówiony nie spełnia oczekiwań, należy go zwrócić. Przyjmujemy zwroty produktów do 30 dni, za pomocą szybkich zwrotów taki zwrot jest ZA DARMO. Cała instrukcja znajduje się na naszej stronie w zakładce Zwroty i reklamacje.

21. Jakie dokumenty mam dołączyć do paczki podczas zwracania produktu?

Wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z przesyłką. Należy również dołączyć dowód zakupu. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero, a oryginał zachować dla siebie.

22. Jak długo rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo.

23. Co się dzieje jak reklamacja została rozpatrzona pozytywnie?

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.

24. Czy zwrot jest darmowy?

Jeżeli klient nie skorzysta z szybkich zwrotów, koszty odesłania towaru leżą po jego stronie (kurier, poczta). Natomiast korzystając z paczkomatów - przez stronę www.szybkiezwroty.pl można odesłać do nas buty za darmo. Zwrot można też dostarczyć osobiście do naszego biura.

25. Jak dokonać zwrotu?

Buty można zwrócić do 30 dni jeżeli nie noszą śladów użytkowania. Należy zapakować buty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i odesłać.

26. Dlaczego zaproponowano mi naprawę, skoro zgodnie z ustawą mam prawo do wyboru rozwiązania?

Zgodnie z K. C. Art. 560 § 1 :„Klient ma prawo żądać zwrotu gotówki, jednakże sprzedawca nie ma obowiązku zgodzić się z Klientem, jeżeli wada jest możliwa do usunięcia przez naprawę lub produkt można wymienić. Zaistniałe uszkodzenie można w sposób skuteczny usunąć. Naprawa przywróci zarówno walory użytkowe jak i estetyczne.”

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

27. Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, należy dodać interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejść na stronę zamówienia. Uzupełnić swoje dane, wybierać formę wysyłki i płatności. W przypadku płatności PayU zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane automatycznie na twój adres e-mail.

28. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie. Podczas składania zamówienia dajemy możliwość wyboru czy chcemy dokonać rejestracji. Własny profil zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz często dodatkowe rabaty.

29. Jak wyszukać odpowiednie produkty?

Jak już wiesz czego dokładnie szukasz to do Twojej dyspozycji dostępne są filtry, które ułatwią Ci znalezienie idealnego modelu. Możesz je listować m.in. po rodzaju, rozmiarze, kolorze, materiale zewnętrznym, podeszwie, ociepleniu czy też tęgości stopy.

INNE

30. Czy posiadają Państwo sklep stacjonarny?

Nie posiadamy sklepów stacjonarnych, nasze buty można zakupić jedynie przez stronę internetową www.akardo.pl

31. Czego używacie do produkcji butów? 

Do produkcji naszych butów używamy wysokojakościowej, garbowanej w Polsce skóry.

32. Kto tworzy obuwie, które sprzedajecie?

Wszystkie modele obuwia AKARDO są produkowane w kilku zakładach szewskich w okolicy Wadowic. Zakłady te produkują buty wyłącznie dla nas i większość czynności wykonują ręcznie.

33. Dlaczego ten sam produkt różni się długością wkładki w różnych modelach?

Różnica długości spowodowana jest kopytami, na których buty są robione. Różne kopyta są wykorzystywane do danych modeli. Mogą one różnić się kształtem, szerokością, długością itp. Dzięki temu obuwie może być dobre dla szerszego grona klientów.

34. Jest możliwa indywidualizacja zamówienia, inny kolor, ocieplenie, czy też nowy projekt?

Niestety na ten moment nie indywidualizujemy zamówień. Zdjęcia inspiracji jednak mile widziane, być może nasz projektant wykorzysta je przy tworzeniu nowych modeli.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania strony (cookies wymagane) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich przechowywanie w pamięci urządzeń zgodnie z ustawieniami przeglądarki.