Regulamin sklepu do 2 lutego 2023

I. Założenia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.akardo.pl jest własnością firmy AKARDO S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Kalwaryjska 69/9, 30-504 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa  -  Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000825472, REGON: 385384350, NIP: 5512643212, o kapitale zakładowym w wysokości 118 858,40 zł, opłacony w całości.
  2. Zamówienia można składać przez Internet, mailowo lub telefonicznie.
  3. Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  4. Towar oferowany w naszym sklepie jest nowy i pochodzi z legalnych źródeł. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
  5. Ceną wiążącą dla obu stron jest ta, która pojawiła się podczas składania zamówienia w momencie zatwierdzenia transakcji.
  6. Jeśli zamówienie z pewnych przyczyn będzie niemożliwe do zrealizowania powiadomimy o tym mailowo lub telefonicznie.
  7. Złożenie zamówienia oznacza obowiązek zapłaty za nie. Zamówienie towaru następuje po naciśnięciu przycisku „Potwierdź zakup” w Podsumowaniu zamówienia.
  8. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza zakupu danymi (imię i nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu) potrzebnymi do prawidłowej realizacji transakcji.
  9. Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.
  10. Promocje obniżające wartość zamówienia nie łączą się.
  11. Nasz sklep – AKARDO.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”)
  12. Zamówienia nieopłacone w ciągu 2 dni zostaną anulowane.
  13. Rezerwacja stanów magazynowych zakupionych produktów następuje po sfinalizowaniu zamówienia.
  14. Warunkiem korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
  15. O wszelkich działaniach w czasie realizacji zamówienia i po jego realizacji, klient jest informowany pocztą elektroniczną.
  16. Wszystkie zdjęcia i opisy znajdujące się w sklepie AKARDO.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich rozpowszechniania, kopiowania, używania w celach handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody sprzedawcy.

II. Terminy realizacji, wysyłka i płatności

  1. Czas oczekiwania na realizację jest zależny od wybranego modelu i wariantu (rozmiaru) produktu.
  2. Przy każdym produkcie podany jest czas oczekiwania na wysłanie zamówienia. Jeśli czas oczekiwania okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się mailowo aby potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
  3. W przypadku zamówienia kilku produktów o różnym czasie realizacji, zamówienie wysyłamy po skompletowaniu całości. Oznacza to, że obowiązuje dłuższy podany termin. Nie wysyłamy częściowo zamówień.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL lub Paczkomatów firmy InPost. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zamówienia po wcześniejszym uregulowaniu płatności.
  5. Koszty przesyłki określone są na podstronie KOSZTY WYSYŁKI.
  6. Płatności można dokonać bezpośrednio na rachunek bankowy sklepu, przez system płatniczy PayU lub przy odbiorze przesyłki.

III. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot)

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającego ze sklepu internetowego AKARDO.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

    Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres korespondencyjny sklepu AKARDO.pl, lub drogą mailową na adres sklep@akardo.pl

    Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wzór formularza w wersji elektronicznej dostępny jest do pobrania na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/

    Konsument może również skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep AKARDO.pl do pobrania poniżej, oraz dodatkowo załączonego do przesyłki. Nie jest to jednak obowiązkowe.
    FORMAT.PDF

    Termin:
    Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Nasz sklep w ramach promocji wydłuża ten okres do 30 dni. Warunkiem jest nienaruszony stan towaru, nie wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Zwrot świadczeń:
    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: AKARDO S.A., ul. Polna 4, 34-100 Wadowice.

  2. Przypadki, w których klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, określa art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. AKARDO może w ramach akcji promocyjnej zaproponować Klientowi odbiór zwracanych Produktów od klienta lub udostępnienie możliwości nadania przesyłki na koszt Sklepu.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  6. Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że klient podał na formularzu zwrotu numer konta i wyraził zgodę na bezpośredni przelew.

IV. Uprawnienia z tytułu rękojmi, reklamacje

  1. Sklep AKARDO.pl ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.
  2. Reklamację można złożyć na formularzu, którego wzór w wersji elektronicznej dostępny jest do pobrania na stronie Urzędu Konkurencji i Konsumenta pod adresem: http://www.prawakonsumenta.uokik.org.pl/formularze/
  3. Kupujący może również skorzystać z formularza przygotowanego przez sklep AKARDO.pl
    FORMAT.PDF | FORMAT.DOC
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

V. Wykorzystanie kodu -10% przy minimalnym zakupie za 350 zł

  1. Kod rabatowy wysyłany automatycznie po zapisaniu się do newsletter’a upoważnia do zakupu produktów na AKARDO.pl z rabatem 10% przy dokonaniu zakupów za minimum 350 zł.
  2. Wartość rabatu rozkłada się proporcjonalnie na wszystkie produkty w koszyku.
  3. Rabat jest jednorazowego użytku.
  4. Kody rabatowe nie sumują się.
  5. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
  6. Kody rabatowe nie są środkami płatniczymi lecz rabatami kwotowymi udzielanymi przez właściciela sklepu AKARDO.pl
  7. Aby użyć kodu rabatowego należy dodać produkty do koszyku o łącznej wartości powyżej 350 zł, a następnie wpisać kod w oznaczonym polu i go zatwierdzić. 

Klienci sklepu AKARDO.pl mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu AKARDO.pl oraz pobrać go i wydrukować. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży towarów następuje poprzez wysłanie na adres e-mail potwierdzenia oraz specyfikacji zamówienia. 

Regulamin obowiązuje od 26 sierpnia 2020 r.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnego działania strony (cookies wymagane) oraz tworzenia usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb (cookies opcjonalne). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich przechowywanie w pamięci urządzeń zgodnie z ustawieniami przeglądarki.