Zwroty i reklamacje

Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?

W tym miejscu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zwrotów i reklamacji naszych produktów. 

Zwrot towaru

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, to do 14 dni możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny! Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym. Paczkę odeślij do nas na adres magazynu:

AKARDO S.A.
Magazyn T6 - Zwrot

ul. Mokra 31
85-834 Bydgoszcz

Do paczki proszę dołączyć:

  • wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:

    FORMULARZ PDF

Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania. Zwrotu wpłaty dokonamy do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez AKARDO.pl produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej). 

Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:

AKARDO S.A.
Magazyn T6 - REKLAMACJA

ul. Mokra 31
85-834 Bydgoszcz

Do paczki proszę dołączyć:

W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.