30 dni na zwrot | Buty prosto od rzemieślników | Darmowa dostawa od 300 zł

Zaloguj się Szukaj
0
0,00 zł Twój koszyk

Zwroty i reklamacje

Zwrot za darmo przez Paczkomat

  1. wypełnij formularz zwrotu, który został załączony do paczki
  2. zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wcześniej wypełniony formularz
  3. wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/akardo i podaj swoje dane
  4. dostaniesz kod nadania na e-mail i sms
  5. nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod
  6. po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę

Zwrot towaru

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu możesz do 30 dni zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny! Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym. 

Paczkę odeślij do nas na adres:
AKARDO.pl
ul. Dr J. Putka 9
34-100 Wadowice

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero, a oryginał zachować dla siebie.
  • wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:

Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.

Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym maksymalnie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez AKARDO.pl produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej). 

Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:
AKARDO.pl
ul. Dr J. Putka 9
34-100 Wadowice

Do paczki proszę dołączyć:

  • dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
  • wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania poniżej:

W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia.

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. 

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.

Sklep internetowy Shoper.pl