Zwroty i reklamacje
Zwrot za darmo przez Paczkomat
- wypełnij formularz zwrotu, który został załączony do paczki
- zapakuj przesyłkę, dodając do paczki wcześniej wypełniony formularz
- wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/akardo i podaj swoje dane
- dostaniesz kod nadania na e-mail i sms
- nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie, wybierając na ekranie kolejno: nadam paczkę -> mam specjalny kod
- po wprowadzeniu kodu otrzymanego sms'em otworzy się skrytka do której należy włożyć paczkę
Zwrot towaru
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu możesz do 30 dni zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny! Taki zwrot dopuszczalny jest w przypadku towaru w stanie niezmienionym.
Paczkę odeślij do nas na adres magazynu:
AKARDO S.A.
ul. Łazówka 43A
34-100 Wadowice
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero, a oryginał zachować dla siebie.
- wypełniony formularz otrzymany wraz z przesyłką lub do pobrania poniżej:
Pomimo braku obowiązku podania przyczyny będziemy wdzięczni za taką informację. Wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i sposobie jego działania.
Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym maksymalnie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu.
Reklamacje
Wszystkie oferowane przez AKARDO.pl produkty są nowe i nieużywane. Objęte są również dwuletnim okresem reklamacyjnym (chyba, że w opisie produktu jest napisane inaczej).
Aby zareklamować produkt należy odesłać go na adres:
AKARDO S.A.
ul. Dr Putka 9
34-100 Wadowice
Do paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu, otrzymany wraz z przesyłką. Jest on niezbędny do przyjęcia zwrotu. Jeśli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden przedmiot proszę wysłać do nas ksero a oryginał zachować dla siebie.
- wypełniony formularz reklamacyjny - do pobrania poniżej:
W formularzu bardzo proszę podać krótki opis uszkodzenia.
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji - towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe zwrócimy równowartość ceny produktu.